Люди, не причетні до написання текстів, часто вважають, що писати – це надто легко, щоб бути роботою. 

Сидиш собі в піжамі, попиваєш ранкову каву й однією рукою пишеш текст, або закидаєш його в google translate, а далі він сам все робить 🙂

Насправді все не так романтично, як здається. Метелики не літають, автор не пританцьовує. 

Щоб створити справді якісний текст потрібна далеко не одна година часу.

 

Весь процес написання можна поділити на наступні етапи:

 

  1. Ознайомлення з темою: про улюблений фільм написати легко, а от про елеватори 30 текстів із 100% унікальністю вже складніше. Про тему, особливо, якщо вона для вас нова, необхідно читати з усіх можливих джерел! Гугліть українською, російською, англійською, китайською. Чим більше мов ви розумієте – тим краще для вас і для тексту замовника. 
  2. Визначення особливостей та основної мети тексту: рекламний текст чи SEO-оптимізований? Пісня на весілля друзів із Закарпаття чи серйозна стаття про користь чіа? До якої дії повинен спонукати текст? 
  3. Визначення аудиторії: ви пишете текст для дітей чи пенсіонерів, для інтернет-магазину чи для салону тату?
  4. Складання плану роботи: надзвичайно важлива частина роботи, яка допомагає систематизувати інформацію та подавати її логічно. 
  5. Процес написання тексту: вимикайте телефон, месенджери, виставляйте pomodoro-timer і до роботи. 
  6. Перевірка на помилки та плагіат: чим якісніший та оригінальніший буде ваш текст, тим більше його любитиме гугл і тим цікавіше його буде читати. Ми ж не хочемо писати нудно і шаблонно?
  7. Сон: якщо є можливість, залиште текст до ранку, не надсилайте його ввечері, або хоча б вийдіть на прогулянку перед тим, як надсилати. Повертайтеся/прокидайтеся, читайте ще раз свій текст (бажано вголос) і забирайте зайве. 

Ця невеличка інструкція може зайняти цілий день, може і два, все залежить від тематики, над якою необхідно працювати.

 

Написання текстів – це не завжди просто, але завжди цікаво!

контент, тексти, текст для сайта