Копірайтинг — це формула чи імпровізація? Часом текст лягає на “полотно” легко і влучно, але переважно над ним потрібно попрацювати.
Розкажу про одну з найпопулярніших формул для текстів, які можна використовувати.
⠀
✍️Формула PAS
Problem – Agitate – Solve
⠀
🔵Проблема: даємо зрозуміти читачу, що ми розуміємо його проблему. Візьмімо сьогодні приклад тексту про подушку.
⠀
“Прокидаєтеся щоранку з втомою і болем у шиї? Погано спите? А ви знаєте, що проблемою може бути ваша подушка? Неправильно підібраний розмір, наповнення і твердість часто провокують проблеми зі сном і біль в шийному відділі хребта”
⠀
Описали проблему, відчули її.
⠀
🔵Підбурювання: тут можна написати про життя з цією проблемою, надати інформацію або зробити так🔽
⠀
Наприклад: “Як же хочеться нарешті почати добре спати й прокидатися повним сил. Прихиляючи після важкого дня голову до подушки швидко і м’яко поринати в сон… ”
⠀
Тут можемо розповісти про види подушок, які ви пропонуєте та описати переваги.
⠀
🔵Розв’язання проблеми: тут пропонуємо купити подушку або хоча б подумати про це.
⠀
“З подушкою фірми “podushka” ви отримаєте повноцінний відпочинок вночі та прекрасний вигляд вранці. Якість гарантуємо..”
Або активніше: “Готові позбутися старої не зручної подушки? Залиште свій номер телефону/+ в коментарі/замовляйте на сайті тощо”
⠀
Ми розібрали один з прикладів текстів для продажу або опису товару, але цю формулу можна застосовувати багато де.
⠀