Копірайтинг — це формула чи імпровізація? Часом текст лягає на “полотно” легко і влучно, але переважно над ним потрібно попрацювати.
Розкажу про одну з найпопулярніших формул для текстів, які можна використовувати.

✍️Формула PAS
Problem – Agitate – Solve

🔵Проблема: даємо зрозуміти читачу, що ми розуміємо його проблему. Візьмімо сьогодні приклад тексту про подушку.

“Прокидаєтеся щоранку з втомою і болем у шиї? Погано спите? А ви знаєте, що проблемою може бути ваша подушка? Неправильно підібраний розмір, наповнення і твердість часто провокують проблеми зі сном і біль в шийному відділі хребта”

Описали проблему, відчули її.

🔵Підбурювання: тут можна написати про життя з цією проблемою, надати інформацію або зробити так🔽

Наприклад: “Як же хочеться нарешті почати добре спати й прокидатися повним сил. Прихиляючи після важкого дня голову до подушки швидко і м’яко поринати в сон… ”

Тут можемо розповісти про види подушок, які ви пропонуєте та описати переваги.

🔵Розв’язання проблеми: тут пропонуємо купити подушку або хоча б подумати про це.

“З подушкою фірми “podushka” ви отримаєте повноцінний відпочинок вночі та прекрасний вигляд вранці. Якість гарантуємо..”
Або активніше: “Готові позбутися старої не зручної подушки? Залиште свій номер телефону/+ в коментарі/замовляйте на сайті тощо”

Ми розібрали один з прикладів текстів для продажу або опису товару, але цю формулу можна застосовувати багато де.