Сьогодні не про вміст, а про форму, адже це перше, що ми бачимо, відкриваючи статтю.
Структура може як привабити читача, так і злякати.
Якщо ви написали важливий текст, але залили все суцільним абзацом, не виділяючи основних думок, малоймовірно, що його хтось прочитає. При цьому з гарним форматуванням навіть посередній текст прочитають і його любитиме пошуковик.
Отож, як ви можете “прикрасити” текст:
- Жирний шрифт/курсив
- Ілюстрації, фото
- Підзаголовки
- Список
- Таблиця
- Цитата
- Розділювачі тощо.
В такому випадку читач може по діагоналі пробігтися текстом і зупинитися на тих тезах, що його цікавлять. Мені, як візуалу таке дуже приємно бачити.
Також неписане правило етикету – надсилати замовникам красиво оформлений текст (абзаци, списки, відступи, виділення важливого). Повірте, це додасть вам балів 🙂
Звісно, за умови, якщо текст хороший, а не плід любові гугл-перекладача і копі пасту.
Виконуючи ці поради, головне не перестаратися.
Перезавантажений текст також проблема.
- Виділяйте лише важливу думку чи слова, а не 3 абзаци поспіль;
- Грайтеся з розміром шрифту, але обережно (найкраще для підзаголовків обирати більший шрифт);
- Краще чорно-білий текст, ніж кольоровий (не варто поєднувати більш як три кольори, але це моя суб’єктивна думка);
- Не перевантажуйте картинками.