Сьогодні не про вміст, а про форму, адже це перше, що ми бачимо, відкриваючи статтю.

Структура може як привабити читача, так і злякати.

Якщо ви написали важливий текст, але залили все суцільним абзацом, не виділяючи основних думок, малоймовірно, що його хтось прочитає. При цьому з гарним форматуванням навіть посередній текст прочитають і його любитиме пошуковик.

Отож, як ви можете “прикрасити” текст:

  • Жирний шрифт/курсив
  • Ілюстрації, фото
  • Підзаголовки
  • Список
  • Таблиця
  • Цитата
  • Розділювачі тощо.

В такому випадку читач може по діагоналі пробігтися текстом і зупинитися на тих тезах, що його цікавлять. Мені, як візуалу таке дуже приємно бачити. 

Також неписане правило етикету – надсилати замовникам красиво оформлений текст (абзаци, списки, відступи, виділення важливого). Повірте, це додасть вам балів 🙂

Звісно, за умови, якщо текст хороший, а не плід любові гугл-перекладача і копі пасту. 

Виконуючи ці поради, головне не перестаратися.

Перезавантажений текст також проблема. 

  • Виділяйте лише важливу думку чи слова, а не 3 абзаци поспіль;
  • Грайтеся з розміром шрифту, але обережно (найкраще для підзаголовків обирати більший шрифт);
  • Краще чорно-білий текст, ніж кольоровий (не варто поєднувати більш як три кольори, але це моя суб’єктивна думка);
  • Не перевантажуйте картинками.